
Klienci, którzy kupują w naszej pracowni instrumenty zadziwiają różnorodnością temperamentów. Zawsze przekłada się to na różnorodność cech jakich oczekują od instrumentu.
Osoby o łagodnym i spokojnym usposobieniu nierzadko poszukują instrumentu, który łatwo się odzywa i ma dość ciemną i szlachetną barwę. Osoby energiczne o gwałtownym usposobieniu chętniej wybiorą jasno i dość ostro brzmiące skrzypce, które „lubią” trochę bardziej forsowny sposób gry. Pomiędzy tymi skrajnymi osobowościami spotkamy cały szereg wariantów.
Kierując się tymi spostrzeżeniami już od wielu lat dążę do tworzenia takich warunków, by zapewnić radość i satysfakcję każdemu, kto zdecyduje się na zakup instrumentu właśnie u mnie. Sam należę do grupy konsumentów, którzy lubią dostać dokładnie to, czego oczekują i wiem jak czasem trudno sprostać oczekiwaniom, mimo, że w dzisiejszych czasach jesteśmy zalewani ogromną różnorodnością produktów. Przychodzi mi na myśl jeszcze jeden bardzo ważny aspekt towarzyszący poszukiwaniom idealnego instrumentu. Poczucie bezpieczeństwa przy zakupie skrzypiec jest moim zdaniem podstawą relacji klient-sprzedawca. Sam doświadczałem w życiu wielu przykrości w związku z oferowanymi usługami (najczęściej u mechaników samochodowych) i wiem jak przykre potrafią być niejasne sytuacje, nie mówiąc już o straconym kliencie.
Dbając o dobre relacje z ludźmi-klientami zwracam uwagę na informację zwrotną to dzięki niej mogę stale się rozwijać co nadaje pracy sens i przynosi satysfakcję.
Od przeszło dwudziestu lat specjalizuję się w korektach dźwiękowych i z czystym sumieniem oferuję instrument z dożywotnią gwarancją na dźwięk z możliwością wymiany na inny w każdym, dowolnym momencie. Nawet za 20 lat.

Kopiowanie treści artykułu lub jego fragmentów bez zgody autora zabronione.
Autor: Bartosz Woźniak, kontakt: 604 278 560, bartosz.wozniak@lutnicy.pl